Webhoszting szolgáltatás

 Többet, jobban, olcsóbban

Köszöntjük a Silihost Informatikai Kutatás-fejlesztési Kft. egyik segéd-oldalán!

Ezeken a lapokon érdekes tudást adunk, mely ugyan nem közvetlenül köthető a tárhely szolgáltatáshoz, de akárhogy is nézzük, mindenkinek szüksége van rá, mivel aki csak az Interneten honlapot készít, és webhoszting-ol, az legtöbbször forgalmat is szeretne kapni. Az alábbiakban olyan információkat osztunk meg, melyek segítségével megtudja, hogy hogyan érhet el kedvezőbb pozíciót az internetes Google keresőkben, illetve hogy hogyan érdemes a kapcsolatot tartania az ügyfeleivel, és nem utlsó sorban a potenciális érdeklődőivel azért, hogy a maximális hasznot hozza ki tárhelyének fenntartásából.

Tárhely, webhoszting

Ez az oldal a távoktatásunk részét képezi, és mint ilyen, nem egy szokványos hírlevél, ami csupán a cégünk és az érdeklődők közötti információ-áramlást szolgálja. Az alábbiakban összefoglalom, hogy milyen témákat dolgozunk majd fel az elkövetkező fél évben. Mint látni fogja, az elmélet és a gyakorlat egyensúlyban áll majd a képzés során. Az Internet-marketing minden fejezete esetén először azzal foglalkozunk, hogy miért van szükség az adott megközelítésre, majd belemélyedünk a gyakorlati megvalósítás részleteibe. Újra szeretném megjegyezni, hogy ez a képzés azt a célt szolgálja, hogy saját vállalkozásához önmaga képes legyen hatékony Internetes megjelenést biztosítani, és nemcsak a tárhely és webhoszting meglétére, illetve a domain regisztráció megrendelésére gondolok. Vagy, ha még nincsen ilyenje, akkor az Internet-marketing trükkjeinek kiismerése után merjen belevágni egy - az érdeklődéséhez közel álló - internetes vállalkozásba.

1.
Az első dolgunk a honlapunk szerkezeti felépítésének az elemzése lesz. Vannak olyan honlapok, melyek eladnak, és vannak olyanok, ahol a tárhely látogatói, azaz a webhoszting látogatói olvasgatnak egy kicsit, majd továbbmennek, és soha sem térnek vissza. Ön melyik felépítést szeretné fenntartani a saját lapjain?

Ezeknek a leckéknek a központi témája az, hogy hogyan kell eladásközpontú honlapot építeni. Azt a szemléletmódot szeretnénk itt átadni, ami a hatékony Internet-marketing alapja. Fontos látni, hogy a webhoszting csak a kezdő lépés, a tárhely megléte még nem garancia a sikerre. Egy eladásközpontú honlap az azonnali megrendeléshez vezeti azokat, akik gyorsan határoznak, és visszatérő olvasókká teszi azokat, akik több mérlegelést igényelnek. Megértjük, hogy a megfelelő bizalomépítéssel ezekből a látogatókból nagyon sokan igazi vásárlókká válnak. Ebben a blokkban külön leckét szentelünk az értéknövelő szolgáltatásoknak és ajándékoknak, melyek megadhatják az utolsó kellő impulzust a megrendelés irányába: ez a webhoszting igazi szerepe, ugye? A tárhely és a domain regisztráció arra való, hogy üzletet hozzon nekünk!

Végül bemutatunk egy szoftvert, mely nyilvántartja, hogy az egyes internetes partnereink a saját tárhelyükről mennyi egyedi forgalmat irányítanak hozzánk. Az ő webhoszting előfizetéseik felől érkező forgalomért külön jutalmakat vagy ajándékokat oszthatunk ki.

2.
Második fő témánk az email-marketing lesz. Az email-marketing a legjobban bevált módszer arra, hogy az érdeklődőinket ügyfelekké változtassuk. Az email-marketing a potenciális és a már meglévő ügyfeleinkkel való levelezésünk módjának az átfogó neve. Ez tehát már egy továbblépés a tárhely szolgáltatás használatában, amikor a domain név regisztráció a webhosztinggal egy magasabb szintre kerül. Tehát az elektronikus levelezésre fordított figyelmünk korántsem ér véget akkor, amikor valaki megrendelt tőlünk egy szolgáltatást. Az email-marketing segítségével újra és újra vásárlóvá tehetjük azokat, akik egyszer már megbíztak bennünk, és feltehetően elégedettek azzal, amit tőlünk vásároltak.

Az email-marketing kulcseszközei az automatikus levélküldő rendszerek, azaz a tárhelyre telepített autoresponderek. Külön leckét szentelünk annak, hogy megismerjük, mire is lehet használni a webhoszting egy ilyen automatizmusát. Ezután részletesen bemutatjuk a piacon a kutatásunk szerint legjobb ár/érték arányt képviselő automatikus levélküldő rendszert, melyet akár Ön is telepíthet a saját tárhelyére.

Nem elegendő azonban a technikai hátteret biztosítani a levelezéshez. Korántsem mindegy, hogy mit és hogyan írunk le: mit tartalmaz a tárhely, mit közvetít a látogatók felé a webhoszting, és magának a domain névnek mi az üzenete. Érdemes alkalmaznunk a bevált eladást ösztönző megfogalmazásokat. Ennek a kapcsán egy működő automatikus levélsorozaton is végigvezetjük Önt.

Végezetül külön leckében foglalkozunk a kéretlen levelek (SPAM-ek) kérdésével, különösen, mivel sok vállalati tanácsadó egybemossa a kéretlen levelek kiküldését az email-marketing fogalmával. Sajnos nehéz felgöngyölíteni ezeket, mert ilyen esetekben a tárhely ismeretlen, a webhoszting szolgáltató elzárkódik, a domain pedig rendszeresen változik. Mi ne tegyük ezt a tárhelyen!

3.
A képzésünk harmadik nagy témája a kereső-marketing. Ez talán a legnagyobb érdeklődésre számot tartó terület, és egyben a legvitatottabb is. Ez segít minket eligazodni a tárhely és webhoszting speciális szabályainka forgatagában. No meg az sem mindegy, hogy a domain regisztráció-t milyen névvel végezzük. Megpróbálunk teljes képet adni ezekről a fontos kérdésekről, nem feledkezve meg arról, hogy a végső cél a tanult dolgoknak a gyakorlatba való átültetése.

A kereső-marketing azzal foglalkozik, hogy saját lapunkat hogyan tudjuk arra optimalizálni, hogy a keresőkben az általunk választott kulcsszavakra az elsők közötti helyezést kapjon a tárhely. (Egy általános cél a Google keresőben az első 10-ben, azaz az első megjelenített oldalon szerepelni. A képzésünk által tapasztaltabbá váló kereső-marketingesek kitűzhetik bizonyos kulcsszavakra az 1. helyezett webhoszting célját is.)

Ennek a témának a felgöngyölítését a keresők logikájának, "lelkivilágának" megértésével és a mai logika kialakulásának múltjával kezdjük. Ez azért igen fontos, mert ha hallunk valahol egy "biztos" tippet, akkor a múltbéli és a jelenbéli értékelési szempontok ismeretében könnyen megítélhetjük, hogy ez a tipp megéri-e a pénzét, vagy más elavult. Pl. mennyit ér, ha linkek mutatnak a tárhelyre, mennyit, ha linkek mutatnak ki a mi webhoszting területünkről?

Külön kitérünk a kulcsszavak kialakítására, a domén név kiválasztására, és több lecke foglalkozik folyamatosan az optimalizálás gyakorlati teendőivel. A végső cél az, hogy az olvasók minimális honlaptervezési ismeretek birtokában is képesek legyenek a keresőkre optimalizálni a tárhely oldalait, a webhoszting adatforrásait.

Megértjük, hogy az optimalizálásnál csak egy fontosabb dolog van, az, hogy hány külső link mutat a tárhely oldalainkra, és hogy honnan. Itt bemutatjuk a ma leghatékonyabbnak tartott stratégiákat, a legkifinomultabb webhoszting módszereket, melyek igazi eredményre vezetnek. Ezeket nem szokták a széles nyilvánosság elé tárni, mert azon domain tulajdonosai, akik ismerik és használják őket, általában ebből élnek...

Ebben a blokkban helyet kapott több szoftver ismertetése is, például egy webhoszting linkcsere-építő programé, mely a partnereinkkel összeköti a tárhely oldalakat, melyet ingyenesen az olvasók rendelkezésére bocsátunk. Elemezzük azután egy olyan igazi aduász működését, és példát mutatunk a hatékonyságára, melyet a SILIHOST ügyfelei tudnak használni.

4.
Képzésünk negyedik blokkja az Internet-marketing egyéb fontos vonatkozásairól szól. Beszélünk a fizetett linkekről, mindkét szemszögből elemezve azokat: a saját tárhely oldalainkon elhelyezett hirdetésekről és a vásárolt átkattintásokról. Több lecke foglalkozik a különböző publikációk fontosságával és fajtájával, és az egyéb webhoszting forgalomszerzési stratégiákkal, mint például az internetes áruházakkal és a vásárlói körökkel.

Kiemelt figyelmet fordítunk a mai legfontosabb Internet-marketing fogásra, a partnerprogramra. A webhoszting partnerprogram azt jelenti, hogy az Internet más piaci vagy magán szereplői egy speciális módon továbbértékesítik az általunk forgalmazott termékeket és szolgáltatásokat. A SILIHOST tárhely partnerprogramjának ismertetése után megmutatjuk, hogy hogyan lehet Önnek is az idő kihívására felelő SAJÁT partnerprogramja!

Egy-egy fejezetet szentelünk az Ön saját webhoszting portáljának és tárhely fórumának a szükségességére és technikai megvalósítására (ez például a SILIHOST ügyfeleinek egy egyszeri telepítési díj után teljesen ingyenes), a SPAM szűrésre, az állandóan frissülő honlapok erejére és ennek automatikus elérési módjaira. Beszélünk az e-boltról, a bankkártya-elfogadás kivitelezéséről, a saját tárhely levelezőrendszerről, a másolásvédett elektronikus könyvekről, és több olyan hasznos funkcióról, melyek beépítése egyedivé, tetszetőssé varázsolhatja honlapunkat. Mindeközben felhívjuk a figyelmet sok-sok ingyenesen elérhető kódra, programra is.

Bízunk benne, hogy e webhoszting távoktatási anyagunkat hasznos segítőtársként fogja forgatni, és akár már most, előzetesen is továbbajánlja ismerőseinek is, akár a tárhelyén, különösen, mivel e továbbajánlással még pénz is kereshet!


 

 

Kiemelt ajánlatunk:

Tárhely

 

Statikus webhoszting, 150 MB:

Statikus tárhely

Dinamikus webhoszting, 150 MB:

Dinamikus tárhely

 

A Silihost a sikeres webhoszting és tárhely záloga.